مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش چرم گاوی طرح کروکودیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی طرح کروکودیل چه کاربردی دارد؟توزیع مستقیم چرم گاوی طرح کروکودیل

آیا می دانید که از چرم گاوی برای چه محصولاتی استفاده می کنند؟ آیا می دانید چرم‌ گاوی دارای چه رنگهایی می باشد؟ بزرگترین مرکز پخش چرم، بهترین و مرغوبترین چرم گاوی طرح کروکودیل می باشد تولید و به بازار عرضه می کند. این چرم کارایی زیادی در ساخت بسیاری از محصولات دارد. چرم گاوی طرفداران زیادی در بین مصرف ‌کنندگان دارد زیرا یک چرم بسیار زیبا و مقاوم است.

مرکز پخش چرم گاوی طرح کروکودیل

چرم گاوی طرح کروکودیل چه کاربردی دارد؟

چرم گاوی طرح کروکودیل چه کاربردی دارد؟ چرم گاوی چرمی بسیار پرکاربرد است که در حین کاربرد بالای آن دارای زیبایی خاصی نیز می باشد و طرفداران زیادی دارد. این نوع چرم با طرح هایی مانند طرح کروکودیل توانسته است جایگاه ویژه در بین سازندگان محصولات مختلف داشته باشد. کاربرد هایی که چرم‌ گاوی دارد بسیار زیاد هستند مانند کفش هایی که برای خانم ها و آقایان از این چرم ساخته می‌ شود همچنین کیف های زیبایی که با این چرم ساخته شده است.

از چرم گاوی؛ کیف پول، کمربند، کیف تبلت و کیف موبایل نیز ساخته می‌شود حتی از چرم گاوی برای مبل نیز استفاده می کنند برای همین بسیار پرطرفدار است که توانسته است محصولات زیادی را پوشش دارد. این نوع چرم از چرم بزی ضخیم تر است و بیشتر برای محصولات مردانه استفاده می‌شود زیرا زبری و خشنی آن از چرم بزی بیشتر است و چند بزی بیشتر برای محصولات زنانه کاربرد دارد.

چرم گاوی ضد آب است و آب به آن نفوذ نمی کند و به راحتی پاره نشده و صدمه نمی بیند و بسیار مقاوم است‌ این چرم دارای رنگ بندی های بالایی است و همین امر باعث شده است که دست سازندگان در ساختن طرح های مختلف باز باشد تا زیبا ترین طرح ها و رنگ ها را برای انواع وسایل مختلف استفاده کنند. توزیع چرم گاوی در اکثر مراکز فروش در سطح کشور به صورت اینترنتی با سفارش مشتریان انجام می ‌شود.

توزیع مستقیم چرم گاوی طرح کروکودیل

توزیع مستقیم چرم گاوی طرح کروکودیل توزیع مستقیم چرم گاوی به صورت اینترنتی صورت می گیرد. این نوع چرم دارای طرح های زیبایی مانند طرح کروکودیل است که طرفداران زیادی دارد زیرا با این چرب می شود سازه های مختلفی را تولید کرد. سازه هایی مانند کیف، کفش. این نوع چرم زبر و خشن است و برای محصولاتی مانند کیف مردانه و کفش و کمربند و امثال این ها بیشتر استفاده می‌شود اما برای برخی از کیف و کفش های زنانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع مستقیم این نوع چرم می‌تواند به نفع افرادی که خریداری می کنند تمام شود زیرا در کاهش هزینه ها تأثیر مستقیمی دارد. افرادی که می‌خواهند این چرم را سفارش دهند باید به سایت این مرکز مراجعه کرده بهترین چرم را از این مرکز با اطمینان کامل خریداری کند. پخش چرم گاوی در این مرکز صورت می گیرد.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید