مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه چرم لباسی طبیعی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تشخیص چرم لباسی طبیعی درجه یکفروشنده چرم لباسی طبیعی

فروشگاه چرم لباسی طبیعی، این محصولات را از چرم گاو، سوسمار و حتی ماهی و شترمرغ تهیه می کند و یکی از دلایل تفاوت قیمت هم همین موضوع می تواند باشد. به طور مثال چرم هایی که از حیوانات کوچک تهیه می شوند به دلیل این که تکه تکه می شوند قیمت زیادی ندارند.

فروشگاه چرم لباسی طبیعی

روش تشخیص چرم لباسی طبیعی درجه یک

روش تشخیص چرم لباسی طبیعی درجه یک چرم یک مورد از آن محصولاتی است که برای داشتن و خریدن آن باید هزینه زیادی را بپردازیم. به همین دلیل باید دقت کافی را داشته باشیم تا ببینیم که آن چه که فروشنده در اختیار ما قرار می دهد اصل است و یا فیک و تقلبی است. به همین دلیل کافی است تا اطلاعاتی هر چند سطحی را در این خصوص داشته باشید که بتواند به شما در این زمانه کمک کند.

یکی از راه هایی که شما به آسانی می توانید چرم اصلی و تقلبی را با هم مقایسه کنید دقیقا پشت چرم است. البته این راه تنها برای کارهایی شناخته شده و تعریف شده است که پشت آن ها مشخص شده باشد. به این ترتیب شما کافی است که کمی به پشت آن نگاه کنید تا ببینید پرز دارد یا خیر؟ چرا که چرم های طبیعی پرز دارند. کسانی که چرم های غیر اصل می سازند و تولید کننده چرم مصنوعی هستند هر اندازه هم که ماهر و زبده باشند به هیچ عنوان نمی توانند این پرزها را تولید کنند. اگر شما کمی هم باهوش و قدرتمند باشید کافی است با یک نگاه سطحی به عمق این ماجرا پی ببرید و این دو را از هم تشخیص دهید. 

اما راه دیگری هم مگر وجود دارد؟ بله راه دیگر این است که کمی از آن چرم را بسوزنید و روی شعله قرار دهید. البته حواستان باشد که چرمی را که خریده نشده به هیچ عنوان با این کار قابل تست نخواهد بود. این کار را در فروشگاه انجام ندهید و خود را به دردسر نیندازید.

در ادامه باید گفت که چرم مصنوعی به راحتی آتش می گیرد. چرا که از پلاستیک و مواد نفتی ساخته شده است. اما چرم طبیعی مقاومت زیادی در برابر حرارات دارد و به راحتی توان خود را از دست نخواهد داد و تا آخرین نفس مقابله خواهد کرد. توجه داشته باشید وقتی هم که سوخته شود بوی وحشتناکی خواهد داشت. 

فروشنده چرم لباسی طبیعی

فروشنده چرم لباسی طبیعی فروشنده چرم لباس طبیعی محصولات خود را از چرم هایی تهیه می کند که وقتی در نور به آن نگاه می کنید به هیچ عنوان نقش های یکسان را تماشا نخواهید کرد. یک قسمتی از آن ممکن است پر نقش و نگار باشد و قسمت دیگر خیر. به این چرم اصیل می گویند.

شما هم برای اطلاع پیدا کردن از قیمت ها، مشاهده جدیدترین محصولات، مقایسه کیفیت ها، انتخاب و سفارش محصول مورد نظر می توانید با پشتیبان سایت در ارتیاط باشید و مشاوره های لازم را کسب کنید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید