مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی چرم شترمرغ طبیعی درجه یک در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم شترمرغ طبیعیچرم شترمرغ درجه یکخرید اینترنتی چرم شترمرغ در ایران
چرم شترمرغ طبیعی

چرم شترمرغ طبیعی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ از این نوع چرم اصل برای تهیه و تولید کدام محصولات بهره گرفته می شود و مناسب ساخت چه محصولاتی است؟ چرم شترمرغ درجه یک و باکیفیت را چطور می توان تشخیص داد؟ برای سفارش و خرید اینترنتی این نوع چرم جذاب در ایران چطور می توان اقدام کرد و کدام مراکز مناسبترند؟

چرم شترمرغ طبیعی

چرم شترمرغ طبیعی

چرم شترمرغ در واقع به ۲ صورت در داخل ایران تولید و به فروش می رسند:
* چرم بدن شترمرغ

*چرم ساق پای شترمرغ

که از این دو نوع برای تولید محصولات مختلفی بهره گرفته می شود. به عنوان مثال از چرم بدن شترمرغ برای تهیه انواع کیف،کفش، و پوشاک چرمی استفاده می کنند. این در حالیست که از چرم ساق پای شترمرغ بیشتر برای تولید دستبند، بند ساعت، قاب موبایل و کیف های کوچکتر نظیر کیف پول و کیف کارت و … بهره می گیرند. البته گاها به صورت تزیینی در بخش هایی از کیف های بزرگتر به صورت ترکیبی با چرم های دیگر هم کار می شود که جذابیت محصول را چند برابر می کند.

چرم شترمرغ طبیعی

چرم شترمرغ درجه یک

چرم های شترمرغ همانند تمامی دیگر انواع چرم های طبیعی بعد از گذراندن مراحل دباغی و تولید، سورت بندی و درجه بندی کیفیتی می شوند. سورت بندی چرم شترمرغ به این صورت است:

  • سورت AB
  • سورت C
  • سورت D

سورت AB از بالاترین کیفیت و مرغوبیت برخوردار است و به دلیل بالاتر بودن قیمت آن نسبت به دیگر سورت ها، بیشتر برای صادرات به دیگر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب سورت های C و D در داخل کشور به فروش می رسند.
یکی از ویژگی هایی که چرم درجه یک و مرغوب یا در واقع همان سورت AB دارا می باشد، هیچ گونه سوراخ، زدگی یا مشکلی در چرم قابل مشاهده نیست و رخ و همینطور قسمت پشت چرم کیفیت عالی دارد و از تمامی بخش ها می توان استفاده نمود و اصطلاحا پِرتی ندارد.

چرم شترمرغ طبیعی

خرید اینترنتی چرم شترمرغ در ایران

همانگونه که ذکر شد، چرم شترمرغ در ایران در سورت بندی و کیفیت های مختلف دباغی و تولید می گردد و از این رو، هم مشتریان و تولیدکنندگانی که در داخل کشور هستند می توانند خرید نمایند و هم مشتریان و تاجران و تولیدکنندگانی که در کشورهای دیگر کار می کنند امکان سفارش و صادرات این چرم ها به صورت درجه یک و باکیفیت مقدور است. “راشا چرم” یکی از برندهای معتبری است که عرضه مستقیم و بی واسطه این چرم ها را در سراسر کشور و نیز برای سفارشات صادراتی دارد. از این رو، مشتریان می توانند به راحتی و بدون واسطه خریدشان را انجام دهند.
نکته دیگری که وجود دارد اینست که امکان ثبت سفارش و خرید اینترنتی نیز فراهم می باشد و شما دیگر به لحاظ زمانی و مکانی دغدغه ای نخواهید داشت و در کوتاهترین زمان می توانید سفارش خود را ثبت نموده و محصول مدنظر را به صورت عمده خریداری نمایید و هم در وقت و زمان خود صرفه جویی نمایید و هم از نظر قیمت و هزینه ها خیالتان آسوده باشد، چرا که به صورت دست اول و بدون هیچ واسطه ای خرید می کنید.

در نظر داشته باشید که برای خرید اینترنتی هر کدام از چرم هایی که مدنظر دارید، بهترین حالت اینست که از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید که هم نشان اینماد و هم نشان ساماندهی داشته باشند تا با خیالی راحت خرید خوبی را تجربه نمایید.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید