مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده چرم طبیعی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات چرم طبیعی اشبالتفروش ویژه چرم طبیعی اشبالت

چرم طبیعی یکی از مواد اولیه ای است که از آن برای ساختن ملزومات و پوشاک انسان ها استفاده می شود. این محصول از پوست حیوانات و پرندگان حاصل می گردد و سازگاری کاملی با محیط زیست و بدن انسانها دارد. چرم اشبالت، یک نمونه بسیار زیبا از این محصول است که با ایجاد تغییراتی در ساختار آن تولید می شود. مراکز تولید کننده چرم طبیعی اشبالت، آن را از تولید به مصرف در سطح کشور عرضه می کنند.

 

خصوصیات چرم طبیعی اشبالت

چرم طبیعی و اصل را با استفاده از پوست بدن حیواناتی چون گاو، گوساله، شتر، بز و گوسفند تولید می نمایند. این پوست ها بعد از اینکه کاملا بدن حیوانات جدا شدند، از تمام آلاینده ها، پشم و مویی که بر رویشان وجود دارد پاکسازی می شوند و سپس دباغی می گردند، تا طول عمر آن ها افزایش یابد.

برای تولید کردن چرم اشبالت طبیعی، باید لایه صاف، صیقلی و براقی که بر روی چرم وجود دارد کاملا براشته شود، تا بخش زیرین آن که پرز دار، کرکی و نرم است ظاهر گردد. این نوع چرم با انجام دادن مراحل رنگ آمیزی و پرداخت، ظاهر مخملی بسیار جذابی پیدا می کند، که هر کسی را مجذوب خود می سازد.

خصوصیات چرم طبیعی اشبالت درواقع همان نرمی و لطافت بسیار زیاد سطحی آن است. به علاوه این محصول بسیار انعطاف پذیر بوده و ضخامت چدانی ندارد. به همین دلیل نیز بیشتر برای تولید کردن محصولات ظریف زنانه از آن استفاده می گردد.

وسایلی که با این محصول ساخته می شوند، از زیبایی و جلوه بسیار زیادی برخوردار بوده و در عین ظرافت، بسیار بادوام و مقاوم می باشند. به همین دلیل این نوع چرم طرفداران خیلی زیادی در بین مصرف کندگان دارد.

فروش ویژه چرم طبیعی اشبالت

چرم طبیعی اشبالت در رنگ های مختلفی در بازار های مصرف وجود دارد. این محصول برای ساختن وسایل گوناگونی چون کیف، کفش و کت، یا جهت تزئین بر روی وسایل چرمی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اشبالت طبیعی رویه پرز دار و کرکی شکلی دارد که نرمی و لطافت آن، حس خیلی خوبی به مصرف کننده منتقل می کند.

فروش ویژه چرم اشبالت طبیعی در مراکز پخش کننده این محصول، به شکل کاملا مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف و در حجم بالایی صورت می گیرد. به همین دلیل هم سود کمی برای فروش آن در نظر گرفته می شود و محصول با نرخ مقرون به صرفه ای به خریداران ارائه می گردد.

شما می توانید برای خرید این محصول، همین حالا و از طریق همین وب سایت اقدام نمایید. ما آن را در اسرع وقت برایتان ارسال میکنیم.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید