مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پوست چرم اصل لباسی

خرید پوست چرم اصل لباسی

برای خرید پوست چرم در انواع مختلف کدام مراکز قابل اطمینان تر هستند؟ پوست چرم لباسی چه نوع از چرمهای طبیعی و اصل را دربر می گیرد؟ اگر قصد خرید چرم لباسی یا تولید محصولاتی همچون کت و کاپشن، پالتو، دستکش و محصولاتی از این قبیل را دارید با ما همراه باشید.
این روزها چرم های طبیعی و اصل جایگاه خوبی را از آن خود کرده و نظر مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جلب نموده اند. اما توجه داشته باشید که در کنار چرمهای اصل، چرمهای مصنوعی نیز رقابتی فوق العاده ایجاد نموده اند تا با قیمت های رقابتی و پایین تر خود را بیشتر نشان دهند.
اما اگر شما صرفا به دنبال چرمهای اصل هستید، حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه داشته باشید تا خیالتان از بابت طبیعی و اصلی بودن آنها آسوده باشد.

خرید پوست چرم

انواع چرم لباسی

چرم بزی

چرم گاوی

چرم گوسفندی

پوست های چرمی مویی

اینکه چه نوع چرم لباسی را انتخاب کنید به شما برمی گردد اما پس از تعیین محصولی که قصد تولید آن را دارید پیشنهاد می شود حتما از مشاوران و متخصصین حوزه چرم کمک بگیرید.

خرید پوست چرم

کاربرد هر کدام از چرم های لباسی

چرم بزی: بیشتر برای تولید لباس های مردانه، نظیر کت، کاپشن، پالتوی مردانه و پسرانه استفاده می شود.

چرم گوسفندی: این نوع چرم به دلیل داشتن چربی بالاتر، میزان لطافت و نرمی آن بیشتر است و به همین جهت برای تهیه انواع پوشاک چرمی زنانه و بچه گانه (کت، پالتو، کاپشن، دامن، بلوز و …) کاملا مفید به نظر می رسد. همچنین محصولاتی نظیر دستکش و کلاه نیز عموما از چرم گوسفندی طبیعی تولید می گردد.

چرم گاوی: اگر لباسی رسمی یا پوشاکی می خواهید که اصطلاحا سفت و محکم و آهاردار بایستد، به شما انتخاب چرم گاوی را پیشنهاد می کنیم.

از نظر تفاوت قیمتی، به ترتیب از ارزان ترین به گرانترین نوع چرم لباسی به این شکل هستند: چرم بزی، چرم گوسفندی، چرم گاوی

بنابراین این ملاحظات را نیز مدنظر قرار دهید تا در هنگام خرید پوست چرم خود دچار مشکل نشوید.

پوست چرم مویی: استفاده از این نوع چرمها چندان رایج نیست و معمولا حالت سفارشی دارد. برای دوخت لباسهایی نظیر کت و پالتو زنانه و مردانه از پوست سمور، گرگ، سنجاب، خرس و … ممکن است بهره بگیرند که البته در مقایسه با دیگر انواع چرم طبیعی و اصل قطعا این نوع چرم قیمت بالاتری خواهد داشت.

خرید پوست چرم

منبع: چرم شروین

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید