مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید قالیچه چرم و پوست دست دوز

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع قالیچه چرم و پوستتولید قالیچه چرم و پوستخرید قالیچه چرم و پوست
قالیچه چرم و پوست

قالیچه چرم و پوست چه مدل ها و انواعی دارند؟ طرح های دست دوز این محصولات چرمی چگونه اند و با چه کیفیتی تولید می شوند؟ این محصول زیبا در کدام شهرهای ایران عرضه می گردد؟

قالیچه چرم و پوست

انواع قالیچه چرم و پوست

  • قالیچه چرمی دست دوز
  • قالیچه چرمی دوخت صنعتی
  • قالیچه گرد
  • قالیچه مستطیلی
  • طرح ساده
  • طرح سه بعدی

در حال حاضر چرم شروین با همکاری با بهترین و مجرب ترین تولیدکنندگان چرم فرش و قالیچه چرمی، بهترین و زیباترین و در عین حال باکیفیت ترین نوع این محصول را به بازار خرید و فروش سراسر کشور عرضه می دارد.

قالیچه چرم و پوست

تولید قالیچه چرم و پوست

این قالیچه ها یا چرم فرش ها، معمولا از چرم گاوی تزیینی یا مویی تولید می شوند. البته گاهی اوقات ممکن است تولیدکنندگان حتی از ترکیب این چرمها با فرش ماشینی هم بهره بگیرند و طرح زیبایی خلق کنند. اما به هر حال پایه اصلی بر چرم گاوی (اغلب تزیینی و گاها غیرتزیینی) است. چرا که این نوع چرم طبیعی دارای دوام و استحکام بالایی ست. البته خاطرنشان می شود که میزان ماندگاری این محصول هم مانند دیگر محصولات چرم اصل به نگهداری مناسب آن هم بستگی دارد.

قالیچه چرم و پوست

خرید قالیچه چرم و پوست

خوشبختانه هم اکنون در داخل ایران انواع قالیچه های چرم و پوست با درجه کیفیت و مرغوبیت بالا تولید می شود و علاوه بر اینکه وارداتی نیست، بلکه حتی قابلیت صادراتی هم دارند. همچنین لازم به ذکر است که مشتریان می توانند طرح و رنگ و مدل مدنظر خود را انتخاب نمایند و هر آنچه می پسندند سفارش دهند؛ به این ترتیب دست مشتریان کاملا از این بابت باز است و حق انتخاب خوبی دارند.
برند چرم شروین در حال حاضر عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه انواع قالیچه و چرم فرش در سراسر کشور است که مشتریان در هر شهری که حضور دارند می توانند به راحتی از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی و فروش سفارش خود را ثبت نموده و خرید را انجام دهند. و بدون هیچ گونه مشکلی بار را در شهر مقصد تحویل بگیرند. به علاوه اینکه بخش پشتیبانی چرم شروین نیز تا پایان خرید و رسیدن بار به دست شما همراهتان خواهد بود و از این جهت هم نگرانی نخواهند داشت.

فاطمه مفیدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه چرم شروین شما را به خرید بهترین محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و…. دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید